Saturday, October 23, 2010

My "Happy" Moment [22102010]

Assalamulaikum..
Sebenarnya saya sudah merakamkan satu video sebagai pengganti coretan saya tapi sebab video tersebut tidak dapat dimuat naik ke blog ini, saya rasa cara terbaik saya haruslah menulis sendiri apa yang saya ingin sampaikan. Sebenarnya tarikh tersebut [22102010] adalah tarikh yang palingmanisdalamhidupsaya kerana saya telah berlanggar (lebih tepat lagi dilanggar sebenarnya) dengan seorang jejaka bertuah merupakan seorang pemandu yang sangat berhemah. Apa yang berlaku biarlah tersimpan dalam diari hidup kami (sebenarnya saya malas mahu menceritakan keseluruhan insiden itutapi saya agak tidak berpuas hati apabila mendengar gosip-gosip liar yang mengatakan saya Bersalah dalam hal ini. Lantak apa yang mereka hendak kata. Saya enggan mendengar kata-kata tersebut.

2 comments:

  1. hahahaha.... macam mana plak la ada GOSIP liar cakap cam tu.. masuk majalah mana tu.. ke masuk melodi.. huahuahua..

    ReplyDelete
  2. Gosip tersebut telah diternak supaya jd jinak tp tlepas dr sangkar , sbb tu la liar .
    Mengikut ape yg member ak dgr (bkn psg tlinga tw), lecturer tu ckp ak yg bsalah pdhal mamat tu yg msok lane ak .

    ReplyDelete